عکس مدل لباس و مناظر

والپیپر عکس عاشقانه،مدل لباس،مانتو، شلوار،لباس شب، سارافون، لباس عروس، لباس،مانتو، شلوار،لباس شب، سارافون، لباس عروس

عکس مدل لباس و مناظر

والپیپر عکس عاشقانه،مدل لباس،مانتو، شلوار،لباس شب، سارافون، لباس عروس، لباس،مانتو، شلوار،لباس شب، سارافون، لباس عروس

دانلود فصل جدید سریال فرار از زندان - Prison Break

دانلود فصل جدید سریال فرار از زندان - Prison Break

Download Serial Prison Break | Season 5 / Year 2017

 

 

نام مجموعه : فرار از زندان / Prison Break

کارگردان : پل شیورینگ / Paul T. Scheuring

سال تولید : سال 1385 / 2005 تا کنون

تاریخ پخش و انتشار : سال 1385 / 2005 تا کنون

ژانر : اکشن | جنایی | درام | هیجان انگیز

تعداد قسمت ها : 60 Epizod

کیفیت تصویر : 1080p / 720p / 480p ( ریپ از شبکه فاکس )

مدت زمان : 45 دقیقه

تهیه کننده : شبکه فاکس

میانگین حجم هر قسمت :  650 الی 300 مگابایت

 

خلاصه داستان مجموعه فرار از زندان :

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در مورد دو برادر است که یکی از آنها به جرم قتلی که انجام نداده به اعدام محکوم شده و برادرش خود را به زندان می‌اندازد تا با استفاده از نقشه‌ای که قبلا طراحی کرده او را از زندان فراری دهد...

 

ستارگان :

ونت ورت میلر ( مایکل اسکافیلد )

دومنیک پورسل ( لینکلن باروز )

رابرت نپر ( تئودور بگول " تی بگ " )

اموری نولاسکو ( فرناندو سوکره )

سارا وین کالیز ( سارا تانکردی )

 و ...

   

نگاهی کلی به سریال فرار از زندان :

سریال فرار از زندان Prison Break یکی از موفق‌ترین و به‌یاد‌ماندنی‌ترین سریال‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . به همین دلیل هم زمانی که اعلام شد فصل جدیدی از این سریال با حضور همان بازیگران قبلی ساخته می‌شود ، افراد زیادی خوشحال شدند و بی‌صبرانه منتظر آغاز پخش این فصل از سریال از شبکه FOX هستند .

داستان نسخه اصلی سریال فرار از زندان در مورد مایکل اسکافیلد " با بازی میلر " است که قصد دارد برادر محکوم به اعدام خود یعنی لینکولن باروز "  پارسل " را نجات دهد . آخر سریال اصلی به نوعی شکل گرفت که تصور می‌شد مایکل مرده است . ولی در جریان فصل جدید این سریال ، سارا " همسر مایکل با بازی سارا وین کالیس " و لینکلن متوجه می‌شوند که مایکل هنوز زنده است و در زندانی در کشور مراکش است . به همین دلیل هم سعی می‌کنند تا وی را از زندان فراری بدهند .

فصل چهارم و آخر فرار از زندان که سال ۲۰۰۹ پخش شده بود با مرگ و دفن شدن شخصیت اصلی داستان مایکل اسکافیلد به پایان رسید و تمامی این سال‌ها بازگشت دوباره‌ی این سریال محبوب به تلویزیون دور از انتظار به نظر می‌رسید . اما اکنون مدتی است خبر تولید فصل پنجم فرار از زندان در ده قسمت به گوش می‌رسد و نکته جالب توجه حضور دوباره‌ ونت‌ ورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد است .

سریال فرار از زندان Prison Break مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است . این سریال از سال 2005 تا 2009 در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد . داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. این سریال تماشایی هم اکنون توسط کمپانی فاکس در حال ساخت فصل پنجم میباشد و هم اکنون شبکه Fox اولین تریلر رسمی از سریال فرار از زندان را منتشر کرده می توانید اولین تریلر رسمی آنرا دانلود کنید این سریال در حال فیلم برداری و قرار است که در سال 2017 از شبکه فاکس پخش شود .

 

نگاهی به فصل های گذشته سریال فرار از زندان :

 فصل چهارم و آخر فرار از زندان که سال 2009 پخش شده بود با مرگ و دفن شدن شخصیت اصلی داستان مایکل اسکافیلد به پایان رسید و تمامی این سال‌ها بازگشت دوباره‌ی این سریال محبوب به تلویزیون دور از انتظار به نظر می‌رسید . اما اکنون مدتی است خبر تولید فصل پنجم فرار از زندان در ده قسمت به گوش می‌رسد و نکته جالب توجه حضور دوباره‌ی ونت‌ورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد است.ماجرای فصل پنجم سریال چند سال پس‌از وقایع فصل چهارم روی می‌دهد . دومینیک پورسل که در نقش لینکلن باروز برادر مایکل اسکافیلد ایفای نقش می‌کند در مصاحبه‌ای عنوان کرد : " هر دو برادر در این فصل جدید حضور خواهند داشت . داستانی که من برای زنده ماندن مایکل اسکافیلد شنیدم شگفت‌انگیز است. این داستان به خوبی زنده ماندن مایکل را به صورتی منطقی و باورپذیر روایت می‌کند . " تاکنون حضور جمعی از بازیگران فصل‌های قبلی فرار از زندان در این فصل جدید قطعی شده است که در این میان می‌توان به ونت‌ورث میلر " در نقش مایکل اسکافیلد"، دامینیک پرسل " در نقش لینکن باروس " ، رابرت نپر " در نقش تی-بگ "، راکموند دانبار " در نقش بنجامین مایلز “سی-نوت” فرنکلین " ، آموری نولاسکو " در نقش فرناندو سوکره " و سارا وین کالیس " در نقش دکتر سارا تانکردی ) اشاره کرد . گفته شده پائول شورینگ سازنده‌ی سریال فرار از زندان نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت نخست و چارچوب کلی فصل پنجم را بر عهده دارد .

وقتی که تیم Sara و Lincoln سرنخی رو پیدا میکنند که نشان میدهد Michael ممکن است زنده باشد. قراره بزرگترین نقشه فرار رو مهندسی کنند.

 

بازگشت Sarah Wayne Callies و Amaury Nolasco به سریال فرار از زندان Prison Break :

شبکه Fox به صورت رسمی اعلام کرده است که Sarah Wayne در فصل جدید سریال Prison Break در نقش Sara Tancredi حضور پیدا می کند .

 

سارا در رابطه با حضورش گفته :

"‌ حضور در 2 سریال  ( Colony و Prison Break ) کار مشکلی است ، اما باید سخت کار کنم و قطعا برای هر دو سریال مزیت هایی را خواهد داشت . "

چیزی از تایید حضور Sarah Wayne Callies به سریال نگذشته که این بار حضور Amaury Nolasco به سریال فرار از زندان تایید شد .

این بازیگر قرار است در نقش Fernando Sucre چهارمین فصل از حضورش در این سریال را تجربه کند.

 

خلاصه داستان فصل پنجم 5 سریال فرار از زندان :

ماجرای فصل پنجم سریال چند سال پس‌از وقایع فصل چهارم روی می‌دهد. دومینیک پورسل که در نقش لینکلن باروز برادر مایکل اسکافیلد ایفای نقش می‌کند در مصاحبه‌ای عنوان کرد: “هر دو برادر در این فصل جدید حضور خواهند داشت. داستانی که من برای زنده ماندن مایکل اسکافیلد شنیدم شگفت‌انگیز است. این داستان به خوبی زنده ماندن مایکل را به صورتی منطقی و باورپذیر روایت می‌کند.”

 

 

گالری تصاویر سریال فرار از زندان :

عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  

 

  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان

 

عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندانعکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان  عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان

عکس های سریال فرار از زندان - دانلود سریال فرار از زندان - فصل جدید فرار از زندان

" جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن ها کلیک کلید "

 

دانلود فصل جدید سریال فرار از زندان - Prison Break

تریلر رسمی فصل پنجم 5 سریال فرار از زندان

دانلود فصل 5 سریال فرار از زندان

لینک های دانلود فصل پنجم سریال فرار از زندان - Download Link Of Prison Break S5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد